Drodzy Posiadacze Kart,

Chcielibyśmy podzielić się z Wami kilkoma nowościami. Wychodzimy z naszej współpracy z kartami podarunkowymi GPS, więc będzie to oznaczać pewne zmiany. Prosimy zwrócić uwagę na poniższe informacje, które będą miały wpływ na konto osób, które takie karty posiadają.

Od 30 czerwca 2023 r. właściciel karty nie będzie mógł wydawać środków z karty GPS ani dokonywać dalszych transakcji na koncie.

Od tej daty {30/6/2023} klient może odzyskać wszelkie niewygasłe środki na koncie, kontaktując się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 224906923. Właściciel karty będzie musiał przedstawić zaktualizowany dowód tożsamości, dowód adresu i dane bankowe dla konta bankowego, na które chcesz wysłać środki, które nie wygasły.

Na koniec chcielibyśmy podziękować za wsparcie i życzyć wszystkiego najlepszego.



Często zadawane pytania

Poniżej znajdują się często zadawane pytania przez naszych klientów na temat Kart Podarunkowych. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.flex-e-card.pl


Jaka jest minimalna i maksymalna kwota doładowania Karty Podarunkowej zakupionej poprzez portal flex-e-card?

Karty Podarunkowe zakupione przez Internet mogą być zasilone kwotą od 30 zł do 1000 zł.

Jakie są sposoby dostawy Kart Podarunkowych?

Karty Podarunkowe zakupione na portalu Flex-e-card mogą zostać dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera z dostawą pod wskazany adres lub odebrane w centrum handlowym.

Karty Podarunkowe opłacone przelewem bankowym mogą zostać wysłane na inny adres aniżeli adres osoby kupującej. Adres należy podać składając zamówienie.  

Serwis Click and Collect pozwala na zakup Kart Podarunkowych drogą internetową i odbiór we wskazanym centrum handlowym.

Click and Collect jest serwisem bezpłatnym.

Karta Podarunkowa może zostać odebrana w centrum handlowym po otrzymaniu maila z kodami Click&Collect, niezbędnymi do odebrania karty. Karta  może stac odebrana maksymalnie w ciągu 12 miesięcy. Karta będzie ważna przez 12 miesięcy od dnia jej odbioru. Zamówienia, które nie zostaną odebrane w ciągu 12 miesięcy od dnia ich złożenia stracą ważność i Nabywca nie będzie miał możliwości ich odbioru. Nabywca otrzyma instrukcję odbioru Karty wraz z kodem na wskazany przy zamówieniu adres email. W celu odbioru Karty Nabywca powinien zgłosić się do punktu informacji danego centrum handlowego wraz z otrzymanym kodem. Opcja ta nie jest dostępna dla wszystkich centrów handlowych.    

Jak długo trwa wysyłka kart Podarunkowych?

Zamówione Karty za pośrednictewm Poczty Polskiej zostaną dostarczone w okresie od 5-10 dni roboczych od momentu ich wysłania.

Zamówione Karty za pośrednictwem kuriera zosaną dostarczone maksymalnie do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania śordków na naszym koncie bankowym.

Warunki pogodowe jak i okres przedświąteczny mogą wydłużyć okres dostawy o kilka dni roboczych.

Zamówienia, za które płatność zostanie zaksięgowana do godziny 11:00 (od poniedziałku do piątku) są wysyłane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania się wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Zamówienia, za które płatność zostanie zaksięgowana po godzinie 11:00 (od poniedziałku do piątku) są wysyłane następnego dnia roboczego od dnia zaksięgowania środków.

Zamówienia nie są wysyłane w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.

W przypadku wysyłek zagranicznych prosimy o kontakt w celu indywidualnej wyceny przesyłki.

Czy mogę ponownie zasilić Kartę Podarunkową?

Karty Podarunkowe nie mogą zostać ponownie doładowane. Po wykorzystaniu środków kartę należy przeciąć i wyrzucić do kosza. 

Czy Karta Podarunkowa jest akceptowana we wszystkich sklepach centrum handlowego dla którego została kupiona?

Płatności Kartą Podarunkową są akceptowane u wszystkich najemców centrum handlowego dla którego została zakupiona, którzy honorują płatności kartą Mastercard. Karta nie może być używana poza centrum handlowym.
​W sprawach dotyczących akceptacji płatności przez danego najemcę proszę kontaktować się bezpośrednio z danym Centrum Handlowym. Karta podarunkowa nie może zostać użyta w celu opłaty bieżących zleceń płatności, operacji finansowych (w tym zakupu obcej waluty) oraz do innych regulowanych transakcji.

Czy muszę aktywować Kartę by móc z niej skorzystać?

Karty Podarunkowe zakupione przez Internet są nieaktywne z przyczyn bezpieczeństwa  i muszą być aktywowane by móc z nich korzystać. Aktywacji można dokonać za pomocą kodu aktywacyjnego, który zostanie przesłany na adres email wskazany podczas zamówienia:

  1. Dzwoniąc pod numer Biura Obsługi Klienta 022 490 69 23 (stawki za połączenie telefoniczne zgodne ze stawkami operatora sieci);
  2. Na stronie internetowej https://flex-e-card.pl/aktywuj-karte-podarunkowa

Jak mogę sprawdzić aktualne saldo na Karcie Podarunkowej?

  1. Dzwoniąc pod numer Biura Obsługi Klienta (0)22 490 69 23 (stawki za połączenie telefoniczne zgodne ze stawkami operatora sieci);
  2. Na stronie internetowej centrum handlowego, dla którego Karta została zakupiona, w zakładce Karta Podarunkowa, Sprawdź saldo;
  3. Na stronie internetowej http://www.flex-e-card.pl/sprawdz-saldo ;
  4. W punkcie informacji w centrum handlowym, dla którego Karta została zakupiona.

Jak mogę sprawdzić kiedy wygasają środki na mojej Karcie Podarunkowej?

Środki na Karcie Podarunkowej są ważne przez 12 miesięcy od daty jej zakupu.

Data ważności środków znajduje się na rachunku zwanym Informacja o Karcie. Datę można również sprawdzić:

-  W punkcie informacji w danym centrum handlowym

- Dzwoniąc pod numer infolinii (0)22 490 69 23 (stawki za połączenie telefoniczne zgodne ze stawkami operatora sieci);

- Na stronie internetowej http://www.flex-e-card.pl/sprawdz-saldo

Czy mogę używać Karty Podarunkowej do kupna towarów przez Internet, lub w bankomacie?

Nie, Karty można używać jedynie u najemców danego centrum handlowego w celu zapłaty za dany towar. Płatność zostaje dokonana poprzez przeciągnięcie paska magnetycznego Karty Podarunkowej przez terminal płatniczy. 

Czy mogę używać Karty do zapłaty za towar, którego cena przewyższa stan środków na mojej Karcie?

Tak, należy poinformować sprzedawcę o dostępnej kwocie na Karcie Podarunkowej tak aby mógł on dokonać transakcji łączonej i pobrać różnicę w innej formie płatności. Nie wszystkie sklepu uznają transakcje łączne, jest to wewnętrzna polityka każdego najemcy, zapisana w regulaminie danego sklepu. 

Jak długo trwa zwrot na Kartę Podarunkową?

Zwrot środków na Kartę Podarunkową może potrwać nawet około dwóch tygodni. Zazwyczaj jednak środki są dostępne na Karcie Podarunkowej w ciągu 5 dni roboczych.

Ważność mojej Karty wygasła – co mogę zrobić?

Karta Podarunkowa ważna jest przez kolejne 12 miesięcy od dnia zakupu. Po tym czasie, Posiadacz traci prawo do użytkowania Karty, a środki na niej pozostałe przepadają. 

Posiadacz ma prawo do wznowienia wygasłych środków na Karcie w ciągu 90 dni, licząc od dnia utraty jej ważności. Należy to zrobić w następujący sposób:

- składając uzasadniony wniosek  bezpośrednio w punkcie informacji centrum handlowego, dla którego zakupiono Kartę.

- wysyłając uzasadniony wniosek na adres email : karta@emlpayments.com

- telefonując pod numer Biura Obsługi Klienta.

Pisemne prośby o wznowienie środków są rozpatrywane przez Administratora w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia. Posiadacz otrzyma informacje na temat decyzji o wznowieniu Karty w taki sam sposób w jaki dokonał zgłoszenia.

Jeśli wniosek o wznowienie Karty zostanie rozpatrzony pozytywnie, Posiadacz będzie mógł korzystać z dotychczasowej Karty przez okres kolejnych 3 miesięcy licząc od dnia jej wznowienia. 

Opłata za wznowienie środków na Karcie wynosi 20 zł. wg Tabeli Opłat w pkt. X. Opłata zostanie potrącona od kwoty środków wznowionych na Karcie.

Jak mogę złożyć reklamację?

Wszelkie reklamacje związane z Kartami Podarunkowymi należy zgłaszać drogą mailową kontaktując się z  Biurem Obsługi Klienta: karta@emlpayments.com. Reklamacje będą rozpatrywane przez Administratora Programu w terminie 30 dni od daty przesłania reklamacji przez Posiadacza Karty. Posiadacz zostanie poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji w formie pisemnej na adres (tym adres e-mail) wskazany w reklamacji. Więcej informacji na ten temat jest dostępne w Regulaminie użytkowania Karty tutaj.

Loading
Jeśli tekst na tej stronie nie wyświetla się, powiadomienie o uczciwym przetwarzaniu danych można otrzymać pisząc na adres privacy@flex-e-card.com.